صدرنشینی مقتدارنه تیم فوتبال جوانان صدرنشینی مقتدارنه تیم فوتبال جوانان در پایان دور رفت :: راهیان عاشورا

راهیان عاشورا

باشگاه فرهنگی ورزشی تبریز

راهیان عاشورا

باشگاه فرهنگی ورزشی تبریز

راهیان عاشورا

با عرض سلام خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز.
هدف از تشکیل این وب سایت اطلاع رسانی آخرین اخبار و نتایج و فعالیت های تیم های فوتبال راهیان عاشورا و مدرسه فوتبال شهید پناهی می باشد و همچنین اطلاع رسانی آخرین و جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

جوانان راهیان عاشورا


🔴 تیم فوتبال جوانان راهیان عاشورا موفق شد در هفته سوم لیگ برتر جوانان استان به برتری برسد و مقتدارنه صدرنشین دور رفت مسابقات لیگ برتر استان در گروه یک باشد.


جوانان راهیان عاشورا که میزبان تیم خوب منتخب میانه بود توانست به برتری 2 بر 0 برسد، گل های راهیان عاشورا را در این دیدار میر مرتضی مهدیزاده و یاشار صبوری به ثمر رساندند.


از نکات حائز اهمیت این بازی عملکرد قابل توجه خط دفاعی و مخصوصا دروازبان آینده دار این تیم امیرحسین کریمی بود که با عکس العمل های دیدنی مانع از گل خوردن تیم شد. 


نکته جالب در مورد شاگردان حاج محمدحسین پناهی این است که این تیم در یازده بازی انجام شده در لیگ استان تا بحال باختی نداشته و رکوردی در رده جوانان محسوب می شود.


آروزی موفقیت برای تیم خوب جوانان راهیان عاشورا در ادامه مسابقات داریم 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی